~~Raudhatii Jannatii~~

By: alien allen aRleena

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 23-Aug-2008 21:20 Email | Share | Bookmark
Koleksi Pokok 1

setiap satunye mempunyai cerita yang tersendiri ..


koleksi lidah jinku yang diapit oleh mother's tongue ...


koleksi lidah buaya .. panjang kisahnya ni .. aku pun tak sangka boleh hidup ...
seingat aku .. aku jumpa pokok nih dlam tong sampah .. n bekas tong tu pun bekas dibakar .. warna daunnya pun dah kekuningan ..
entah macam mana hati aku tergerak untuk mengutip ..
kebetulan aku memang tak ada lidah buaya kat rumah ..
nyawa2 ikan j .. tp lihatlah hasilnya ... cukup baja dan kasih sayang ,,,


erhmm pokok nih aku ambil kat rumah kampung .. aku tengok penuh sepasu ..
so aku kutip la barang sepokok dua (err yg sebetulnya 2 pokok) ...
kemetot je dari dulu .. tapi ada harapan utk hidup subur ...


pokok lipan ni .. ala2 lipan kan bentuknya ... hijau gelap ..
mana aku dapat?? aku potong dari kawasan opis ..
ada la 3 batang yang kontot2 .. terus bawa balik rumah ..
nah kau .. sekarang ... segar bugar ..
syyhhhhhh jang sampai pecah rahsia yer ..


the very i like d colour youuuuuuuuuu .. lagi ko letak bawah matahari ..
lagi keluar pink reddish nya ..
dapat dari Pak Hj Rashidi .. kat umah dia memang penuh sepasu besar .. lawaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat ..
aku dapat pun mungkin sebab aku belek lama sangat .. masa tuh mengandung Amirah ..
orang tua tu mesti kesian tgk aku ... tuh yg disuruhnya petik ..
aku??? tanpa menunggu pelawaan kedua .. petik petik petik ..
nyahhh kau ... ada la dalam 6 batang ...
pun dah merimbun .. nih nak letak kat luar ni ..


tapak kaki gajah katanya ... belasah j la ..
yang penting tetap teguh berdiri .. merimbun ..
asalnya?? rumah Pak Hj Rashidi la ...
senang hidup la ...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net